shoutbOx

25 December 2011

Ciri-ciri Lelaki Teruna

Mungkin ada di antara anda yang berhajat untuk mempersuamikan lelaki yang masih mengekalkan status ‘teruna’ walaupun kebanyakan wanita ingin cari yang berpengalaman, ini panduan untuk anda mengenali sama ada seseorang lelaki itu masih teruna mahupun tidak..

Lelaki ‘teruna’ suka mengintai-intai (curi pandang) perempuan cantik pada wajah berbanding lelaki ‘tidak’ ada teruna gemar melihat tubuh wanita.

Lelaki ‘teruna’ segera mengalihkan pandangan apabila bertentang mata dengan wanita manakala lelaki tiada teruna mengekalkan pandangan.
Lelaki ‘teruna’ menunduk apabila dipandang wanita cantik dan menunjukkan reaksi gembira (mengetap bibir untuk ‘cover’ senyum) tetapi lelaki tiada teruna menunjukkan riaksi bersahaja.

Lelaki ‘teruna’ malu membuka mulut untuk makan atau bercakap di hadapan wanita yang cantik. Lelaki teruna seperti “kena interview” apabila bercakap dan badannya kaku.

Lelaki ‘teruna’ berdegup kencang jantungnya apabila mendapati wanita cantik menyukainya.

Lelaki ‘teruna’ membosankan apabila bercinta. Gayanya agak “nerd”. gemar berlagak untuk menarik perhatian pasangannya.

Lelaki ‘teruna’ juga sanggup menghabiskan banyak wang untuk pasangannya untuk menambat hati pasangannya.

Lelaki ‘teruna’ terlalu sensitif. Mereka akan sering menghubungi pasangannya sehingga dapat dan mereka akan rasa sedih yang amat sangat apabila diabaikan.

Lelaki ‘teruna’ sering mengagung-agungkan pasangannya dan mengatakan orang lain tak cantik. Mereka akan bercerita tentang pasangannya dan memuji-muji pasangan apabila berbual dengan kawan-kawan.

Meskipun begitu, ini hanyalah petua orang-orang lama..mungkin betul mungkin juga tidak..mungkin pembaca ada nak komen?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...